آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 257
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 759
بازدید ماه : 13694
بازدید سال : 46119
بازدید کلی : 362939

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 11 آبان 1393
نظرات

کشمکش بر سر برگزاري بازي داربي استقلال و پرسپوليس همچنان ادامه دارد و آبي‌پوشان خواهان تعويق اين ديدار هستند.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به حضور بازيکنان استقلال در تيم ملي مسوولان اين باشگاه به دنبال تعويق ديدار روز جمعه 30 آبان ماه خود با رقيب ديرينه هستند و به همين منظور سازمان ليگ اعلام کرده بود با تعويق يک هفته‌اي اين ديدار موافقت خواهد کرد.

در ادامه و با توجه به اعتراض باشگاه پرسپوليس و عدم رضايت‌شان به تعويق اين بازي، در تازه‌ترين خبر مقرر شد اين بازي روز يکشنبه دوم آذرماه برگزار شود. تاج بعد از جلسه‌ با مسوولان دو باشگاه پرسپوليس و استقلال بر سر اين تاريخ به توافق رسيده و منتقمي بعنوان سرپرست سرخپوشان اعلام کرده مشکلي با تاريخ جديد برگزار داربي ندارد. البته با توجه به برگزاري ديدار در روز وسط هفته و مشکلات خاص آن، همه چيز بستگي به نظر و موافقت شوراي تامين استان تهران دارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 598
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 11 آبان 1393
نظرات

امروز 4 بازيکن که ابهاماتي در کارت معافيت شان بود در حوزه نظام وظيفه حضور پيدا کردند تا تکليف شان روشن شود.

 

به گزارش "ورزش سه"، مهدی کریمیان، حامد نورمحمدی، ابراهیم کریمی و محمد مختاری برای حضور در کمیسیون پزشکی امروز به حوزه نظام وظیفه مراجعه کردند.

کریمی در انتظار تائیدیه نهایی

ظاهرا از چندی پیش نامه ای برای حضور ابراهیم کریمی در نظام وظیفه به سازمان لیگ آمده بود که سازمان لیگ دیر باشگاه راه آهن را در جریان قرار داده است و به همین خاطر اعلام شده او تا اطلاع ثانوی نمی تواند بازی کند. این بازیکن دیروز صبح به نظام وظیفه رفت و مدارکش را ارائه کرد. او امروز هم برای حضور در بیمارستان در این مرکز حضور پیدا کرد اما به دلیل اینکه پزشکان بیمارستان نبودند قرار شد چهارشنبه به بیمارستان برود. اینطور که شنیدیم مدارک او مورد تائید قرار گرفته و فقط برای جواب نهایی باید به بیمارستان برود. مسوولان باشگاه راه آهن و این بازیکن در صدد هستند با توجه به اینکه مدارکش تائید شده اجازه بازی او برای پنجشنبه مقابل پیکان صادر شود.کریمی در سال 84 به دلیل جراحی که داشته معافیت گرفته است.

نورمحمدی می تواند بازی کند

حامد نورمحمدی دیگر بازیکن راه آهن پرونده اش در حال بررسی است و به خاطر اینکه نامه اش به موقع به باشگاه راه آهن ارسال شده پیش از این به حوزه نظام وظیفه مراجعه کرده است و می تواند بازی کند. وضعیت این بازیکن هم چهارشنبه بعد از حضور در بیمارستان مشخص خواهد شد. او اعتقاد دارد مداراکش قانونی است و مشکلی ندارد.

گلایه های کریمیان

مهدی کریمیان بازیکن استقلال هم در جمع این 4 بازیکن بود و توضیحاتی ارائه داد. او در توضیحاتش گفته،بیشتر سال های بازیگری اش در تیم های نظامی بوده و با اینکه می توانسته معافیتش را بخرد این کار را نکرده و تمام مدارکش قانونی است. او چند بار پایش را نشان داده تا ثابت شود کف پایش صاف است. قرار شده این بازیکن هم چهارشنبه به بیمارستان برود تا تکلیفش روشن شود.کریمیان در تیم های فجرسپاسی و تراکتورسازی که تیم های نظامی بودند بازی کرده است.

مختاری به خاطر جراحی معافیت گرفته

محمد مختاری مدافع گسترش فولاد که در این فصل دو بار برای این تیم بازی کرده تا اطلاع ثانوی نمی تواند برای تیمش به میدان برود. او هم امروز صبح به نظام وظیفه رفت و در خصوص کارت معافیتش صحبت کرد. ظاهرا این بازیکن به خاطر اینکه جراحی روی پایش داشته معافیت گرفته است اما باید چهارشنبه به بیمارستان مراجعه کند.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 777
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 11 آبان 1393
نظرات

رئال مادريد در مقابل گرانادا با ارئه يک بازي کاملا برتر 4-0 پيروز شد و با استفاده از شکست بارسا به صدر جدول صعود کرد. نقش خط مياني رئال در موفقيت هاي اخير اين تيم بسيار چشمگير است

به گزارش "ورزش سه"، کمربند خط میانی رئال را در بازی مقابل گرانادا را مودریچ،کروس و ایسکو تشکیل می دادند. خامس کمی نزدیکتر به فاز تهاجمی بازی می کرد و سیستم رئال در مقابل گرانادا اغلب 3-3-4 بود. در مقابل گرانادا، لوکا مودریچ نشان داد که روز به روز در مسیر پیشرفت قرار دارد و در هر بازی عملکرد بهتری از او می بینیم.

هماهنگی بالای ایجاد شده بین او،کروس و ایسکو، سبب شده تا رئال در تمام بازی ها حتی در ال کلاسیکو حاکم میانه زمین باشد. مودریچ روز گذشته 78 پاس ارسال کرد که 73 تای آنها یعنی 93.5 درصد پاس های او صحیح بودند. او تنها یک بار توپ را در حالی که در اختیار خودش بود از دست داد و در عوض 7 بار از بازیکنان گرانادا توپگیری کرد.

خط میانی رئال در مقابل گرانادا اجازه نداد تا بازیکنان این تیم بیشتر از 10 بار توپ را به محوطه جریمه ایکر کاسیاس وارد کنند. 3 بار در نیمه اول و 7 بار در نیمه دوم. ایسکو و مودریچ نیز آمار 90.4 پاس صحیح را از خود به جای گذاشتند.

ایسکو در مقابل بارسا هم نشان داده بود که در عقب زمین چه بازیکن موثری است و در تمام کارهای دفاعی او را کنار مودریچ و کروس می دیدیم. پیشرفت خصوصیات دفاعی ایسکو در این فصل قابل ملاحظه است.

ایسکو این روزها در هر زمینی، چه خودی و چه غیر خودی از سوی هواداران تشویق می شود. روز گذشته به هنگام تعویض شدن با ایارا، هواداران گرانادا یک صدا نام او را فریاد می زدند. درخشش این جوان مالاگایی حالا کار را برای گرت بیل مشکل کرده است. مساله ای که سوال اغلب خبرنگاران در نشست های خبری چند بازی اخیر کارلو آنچلوتی بوده است.

رئال مادرید با این خط هافبک قدرتمند و با این آمار و ارقام است که 11 برد متوالی بدست آورده و حالا در صدر جدول لالیگا جا خوش کرده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 643
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 11 آبان 1393
نظرات

رئال مادريد روز گذشته موفق شد تا هشتمين برد متوالي خود در لاليگا را در زمين تيم گرانادا بدست بياورد.

 

به گزارش "ورزش سه "، کهکشانی ها در زمین گرانادا 4گل زدند. رونالدو یک بار،خامس دو بار و بنزما هم یکبار موفق به گلزنی شدند. اما دو لحظه در بازی روز گذشته در ثبت پیروزی رئال بسیار تعیین کننده بود. دقیقه 31 بازی و ضریه پای چپ والی استثنایی خامس که به نوعی خیال رئالی ها را راحت کرد و همچنین دقیقه 53، لحظه ای که رونالدو پاس پشت پای تماشایی را برای بنزما فرستاد تا او گل سوم رئال را به ثمر برساند.









 

تعداد بازدید از این مطلب: 832
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 11 آبان 1393
نظرات

رئال مادريد روز گذشته با 4 گل در زمين گرانادا به پيروزي رسيد اما اين برد با مصدوميت کارواخال و راموس همراه بود.

 

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر نیمه اول، ابتدا کارواخال دچار گرفتگی عضله شد و از بازی بیرون رفت و سپس در جریان یک برخورد ناخواسته بین په په و راموس، سرخیو راموس به شدت از ناحیه شکم مصدوم شد و به زمین افتاد. شدت ضربه په په به حدی بود که جای استوک های کفش په په روی شکم راموس باقی مانده بود.

هر چند که دقایقی بعد، او پس از اقدامات پزشکی بلند شد و به بازی ادامه داد. کارواخال به بازی با لیورپول نمی رسد اما وضعیت راموس هنوز مشخص نیست. هرچند که بعید است او مشکلی برای حضور در این بازی حساس داشته باشد.


 

تعداد بازدید از این مطلب: 891
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : یک شنبه 11 آبان 1393
نظرات

مدافع جوان منچستريونايتد با يک حرکت بچه گانه، در همان نيمه اول تيمش را 10 نفره کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، اسمالینگ با ممانعت از ضربه جو هارت، یک کارت زرد گرفت و دقایقی بعد، مجبور شد روی میلنر خطا کند؛ حرکتی که کارت زرد دوم را برای او به همراه داشت.

 



 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 718
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 10 آبان 1393
نظرات

صادقيان بعد از ماجراهايي که بعد از بازي با پيکان اتفاق افتاد و خداحافظي که کرد امروز در تمرين پرسپوليس شرکت کرد که خميازه هايش بيشتر از همه به چشم آمد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که درخشان اصرار داشت بازیکنان سرحال و قبراق تمرین کنند صادقیان مدام خمیازه می کشد و بعد از تمرینات سخت حسابی خسته شد و روی زمین نشست که امامی فر به او تذکر داد.

تعداد بازدید از این مطلب: 623
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 10 آبان 1393
نظرات

آرسنال با پيروزي 3-0 مقابل برنلي، به رتبه چهارم جدول ليگ برتر صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ونگر در این دیدار برای رسیدن به گل زمان زیادی منتظر ماندند اما در نهایت به یک پیروزی پرگل دست پیدا کردند.
توپچی ها که بعد از دو تساوی پیاپی، هفته گذشته مقابل ساندرلند به پیروزی رسیدند، امروز هم در نهایت توانستند با یه امتیاز زمین را ترک کردند. البته آنها برای رسیدن به گل، 70 دقیقه منتظر ماندند.

آرسنال خوب کالوم چمبرز، با ضربه سر الکسیس سانچز، به گل اول آرسنال تبدیل شد. تنها دو دقیقه بعد، این خود چمبرز بود که در نقش گلزن ظاهر شد. روی یک ضربه کرنر، دروازه بان برنلی ضربه دیدنی ولبک را برگشت داد اما توپ برگشتی را چمبرز به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

توپچی ها می توانستند تا پیش از پایان وقت های قانونی، دو بار دیگر دروازه حریف را باز کنند اما واکنش های خوب هیتون، دروازه بان تیمش را بسته نگه داشت.

تا اینکه سانچز در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، روی همکاری کازورلا و گیبس صاحب توپ شد و بعد از یک حرکت تکنیکی خوب، با یک شوت دیدنی، دروازه حریف را باز کرد تا آرسنال به پیروزی 3-0 برسد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 824
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 10 آبان 1393
نظرات

چلسي در ديداري خانگي موفق شد با نتيجه 2-1 مقابل کوئينزپارک رنجرز به پيروزي برسد.

به گزارش "ورزش سه"، آبی ها که هفته گذشته با تساوی مقابل منچستریونایتد، دو امتیاز حساس را از دست داده بودند، با این پیروزی، بار دیگر فاصله شان را با رقبا افزایش دادند.



چلسی که از امتیاز میزبانی برخوردار بود، بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از اینکه چند موقعیت خوب را از دست دادند، سرانجام در دقیقه 32 به گل رسیدند. همکاری فابرگاس و کاستا، یک موقعیت خوب برای اسکار ایجاد کرد و ستاره برزیلی با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه، دروازه گرین را باز کرد.


آبی ها در ادامه تلاش زیادی برای رسیدن به گل دوم انجام دادند اما در دقیقه 62، این شاگردان هری ردنپ بودند که برخلاف جریان بازی به گل رسیدند. دفع ناقص کورتوا، در پشت محوطه جریمه به لروی فر رسید و او با یک شوت دروازه چلسی را هدف گرفت اما این چارلی آستین بود که با یک ضربه پشت پای عالی در بین راه مسیر توپ را تغییر داد و کار را به تساوی کشید.
اما این پایان کار نبود خطای وارگاس روی هازارد، یک ضربه پنالتی نصیب آبی ها کرد که خود ستاره بلژیکی آن را به گل دوم چلسی تبدیل کرد. در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا چلسی با نتیجه 2-1 در این دیدار به پیروزی برسد.

تعداد بازدید از این مطلب: 640
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 10 آبان 1393
نظرات

رئال مادريد موفق شد تا در هفته دهم لاليگا ميزبان خود گرانادا را با 4 گل شکست دهد و موقتا به صدر جدول صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، این بازی که تا حدی تحت تاثیر نشست خبری پرحاشیه سرمربی گرانادا حساس تر از حد معمول نیز شده بود، از سوی رئال مادرید طوفانی آغاز شد. رونالدو در همان دقیقه 2 بازی روی پاس کریم بنزما موفق شد تا از درون محوطه جریمه با شوتی دقیق دروازه گرانادا را باز کند.

پس از این گل، بازهم این رئالی ها بودند که کنترل بازی را در اختیار داشتند و پس از اینکه چند فرصت خوب گلزنی دیگر را هم از دست دادند ،در دقیقه 31 روی ضربه پای چپ استثنایی خامس رودریگز که از گوشه راست محوطه جریمه گرانادا نواخته شد به گل دوم دست یافت. پاس گل باز هم از سوی بنزما ارسال شده بود.




نیمه اول با همین دو گل به نفع رئال به اتمام رسید. در نیمه دوم گرانادا که حتی یک موقعیت گل هم به دست نیاورده بود کمی جلو کشید. به بازی آمدن بلعربی نیز در این امر بی تاثیر نبود. پس از اینکه میزبان با یکی دو شوت کم قدرت دروازه کاسیاس را تهدید کرد،رئال بازی را جدی تر گرفت و در دقیقه 54 روی همکاری عالی رونالدو و بنزما به گل سوم دست یافت. کریم پاس پشت پای عالی رونالدو را با ضربه ای دقیقه به گل سوم رئال تبدیل کرد.



پس از آن، رئال چند فرصت دیگر را نیز از دست داد. بخصوص ضربه مارسلو که در حالت تک به تک به آسمان کوبیده شد و نیز ضربه آربلوا که دروازه بان گرانادا به کرنر فرستاد. سرانجام در دقیقه 87، روی ارسال از راست آربلوا و ضربه کم قدرت رونالدو، خامس روی خط دروازه توپ را به پای بابین کوبید و گل چهارم رئال نیز بدین صورت بدست آمد.

کهکشانی ها پس از پیروزی بر بارسا و کرنیا، در مقابل گرانادا به یازدهمین برد متوالی خود دست یافتند. بازی بعدی این تیم روز سه شنبه در برنابئو مقابل لیورپول خواهد بود.

تعداد بازدید از این مطلب: 596
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : شنبه 10 آبان 1393
نظرات

در مهمترين ديدار هفته دهم بوندسليگا آلمان امشب بايرن مونيخ در آليانس آرنا ميزبان بروسيا دورتموند بود که اين بازي با حساب 2 بر 1 به سود ميزبان خاتمه يافت.

 

به گزارش "ورزش سه"، مطابق انتظار از همان ابتدا باواریایی‌ها بودند که توپ و میدان را در اختیار خود گرفتند اما یاران دورتموند با دفاعی خوب و فشرده حریف را در رسیدن به دروازه خود ناکام گذاشتند.
علی‌رغم برتر بودن بایرن در دقایق ابتدایی، این دورتموند بود که در دقیقه 31 توسط مارکو رویس روی پاس پی‌یر امریک آوبامیانگ به گل رسید.
بعد از این گل زردپوشان وستفالن با روحیه بهتری به بازی ادامه دادند و حریف را دچار دردسر کردند، بطوریکه ژابی آلونسوی باتجربه در خط میانی بایرن با کارت زرد داور جریمه شد.
اما باواریایی‌ها درصدد جبران گل خورده بر آمدند و تا پایان نیمه اول چند حمله دیگر را روی دروازه رومن وایدن‌فلر پایه‌ریزی کردند اما هیچ یک از آنها راهی به چهارچوب نداشت.
با شروع نیمه دوم هم این تیم میزبان بود که بازی را در دست داشت و به سمت زمین دورتموند فشار می‌آورد. در دقیقه 51 رابرت لواندوفسکی می‌توانست بازی را به تساوی بکشد، اما وایدن‌فلر مطمئن نشان داد و مانع بازشدن دروازه زردها شد.
در مقابل دورتموند هم دقیقه 60 می‌توانست توسط شینجی کاگاوا به گل دوم خود دست پیدا کند اما ضربه خطرناک این بازیکن با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
بعد از این ضربه دورتموندی‌ها باز هم به عقب برگشتند و زیر فشار تیم حریف، به دفاع در زمین خودی وادار شدند.
بالاخره حملات متعدد بایرن نتیجه داد و دقیقه 72 لواندوفسکی قفل دروازه دورتموند را شکست. اشتباه مدافعان دورتموند، با ضربه ستاره لهستانی، به گل تساوی تبدیل شد.
بعد از این گل باواریایی‌های میزبان به فشار حملات خود ادامه دادند تا اینکه دقیقه 85 نون سوبوتیچ در محوطه جریمه دورتموند فرانک ریبری را با خطا متوقف کرد و داور این صحنه را پنالتی تشخیص داد. آرین روبن پشت این توپ ایستاد و با تبدیل ضربه پنالتی به گل، بایرن مونیخ را به برتری 2-1 رساند تا این دیدار با همین نتیجه به پایان برسد

 

تعداد بازدید از این مطلب: 772
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 9 آبان 1393
نظرات

جام حذفي ايران 93-94

تعداد بازدید از این مطلب: 1011
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : جمعه 9 آبان 1393
نظرات

بعد از اتفاقاتي که در بازي پيکان و پرسپوليس به وجود آمد، پيام صادقيان اعلام کرد از پرسپوليس خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، صادقیان در صفحه اجتماعی اش اعلام کرد با توجه به اینکه حضورش در پرسپولیس منجر به ایجاد حاشیه در این تیم شده، ترجیح می دهد نیم فصل پیراهن سرخ را از تنش در بیاورد.

مشخص نیست این تصمیم مهاجم جوان پرسپولیس، با توجه به حرف های درخشان در کنفرانس بعد از بازی، احساسی بوده یا صادقیان در این تصمیم مصر است.

صادقیان در این باره نوشته است: میخواهم با همه هواداران برای بار آخر خداحافظی کنم. ممنونم که یک سال و نیم مرا تحمل کرده اید.... فکر کنم پرسپولیس بدون من بهتر بازی کند و دیگر حاشیه نداشته باشد.... نیم فصل از پرسپولیس می روم تا این تیم دیگر حاشیه نداشته باشد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 594
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 8 آبان 1393
نظرات

حميد درخشان سرمربي پرسپوليس اعتقاد دارد دو پنالتي تيمش در مقابل پيکان ديده نشده است.

به گزارش "ورزش سه" سرمربی پرسپولیس که با ژست یک مربی فاتح روبه‌روی خبرنگاران قرار گرفته بود، حرف های خود را با تمجید از نمایش تیمش در نیمه دوم آغاز کرد:

از بازیکنانم متشکرم

آنها امروز روان و تک ضرب بازی کردند و از آنها متشکرم. البته ما در نیمه اول خوب نبودیم که به این دلیل بازی 120 دقیقه مقابل راه‌آهن است. به هر حال به بازیکنان خسته نباشید می‌ گویم و امیدوارم روند ما همیشه مثل نیمه دوم این بازی باشد.

باید به پرسپولیس احترام بگذارند

بعضی از بازیکنان هنوز نمی‌ دانند که در چه تیمی بازی می‌ کنند. هر کس، چه کسی که بازی می‌ کند و چه کسی که نیمکت نشین است باید به پرسپولیس احترام بگذارد. بازیکنان من برای پرسپولیس باید خبردار بایستند. البته من این رفتارها را فقط تا نیم فصل تحمل می‌ کنم ... امیدوارم بازیکنان بعد از این به خودشان بیایند و دیگر این رفتارها را شاهد نباشیم.

رفتار صادقیان باید تغییر کند

صادقیان به من چیز خاصی نگفت اما رفتار او باید در زمانی که می‌ خواهد از زمین خارج شود تغییر کند. این طبیعی است که وقتی یک بازیکن آماده نیست تعویض بشود. اما بازیکن باید همیشه طوری رفتار کند که هواداران از او رضایت داشته باشند. من همه بازیکنانم را دوست دارم ولی آنها باید به پرسپولیس عشق بورزند و برای تیمشان فداکاری کنند. یک بازیکن فقط با رفتار حرفه ای می‌ تواند انتظارات را برآورده کند.

مربی آلمانی به پرسپولیس نمی‌ آید

حضور مربی آلمانی در پرسپولیس کذب محض است. ما باید مشکلاتمان را خودمان حل کنیم. لطفا در این باره دیگر سوال نکنید. ما مشکلات بیشتری داریم، از اینکه به این چیزها بپردازیم.

هفته به هفته بهتر می‌ شویم

مصدومان ما برمی گردند و تیم بهتری خواهیم داشت. امیدوارم هر هفته روان تر بازی کنیم.

شاید صادقیان سردش بوده

اینکه می‌ گویید صادقیان نیمکت را ترک کرده ندیده ام ولی هوا سرد بود و پتو هم به اندازه کافی روی نیمکت نبود و صادقیان شاید به همین دلیل به رختکن رفته.

تعداد بازدید از این مطلب: 596
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 8 آبان 1393
نظرات

مهدي رحمتي دروازه‌بان سابقا ملي‌پوش پيکان امروز ورزشگاه تختي را با دلخوري و اندوه ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه" رحمتی که تلاش زیادی برای بسته نگه داشتن دروازه پیکان کرد، درنهایت در نیمه دوم مغلوب ضربه سر محمد نوری شد. اما موضوع رحمتی فراتر از گل خورده او در این بازی بود، او که پس از گل خورده اعتراض شدیدی به مدافعان تیمش کرد، از سوی هواداران پرسپولیس بارها مورد حمله قرار گرفت که این کنایه ها در ابتدا شبیه کری بود اما به مرور تبدیل به فحاشی و شعارهای زشتی شد که از پرسپولیسی ها بعید بود. چیزی که مورد انتقاد شدید سرمربی پیکان و بازیکنان این تیم هم قرار گرفت و البته دخالت حمید درخشان را هم در پی داشت.

 

 

 

عكس ها در ادامه مطلب ...

تعداد بازدید از این مطلب: 661
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 8 آبان 1393
نظرات

 

محمد نوري ستاره امروز قرمزها در بازي مقابل پيکان بود.

 

 

دانلود كليپ گل نوري

تعداد بازدید از این مطلب: 762
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 8 آبان 1393
نظرات

تصاویر و عکس های دیدنی از فیگورگیری اعجوبه های بدنسازی تصاویر و عکس های دیدنی از فیگورگیری اعجوبه های بدنسازی ،  یکی از مهمترین نکاتی که یک ورزشکار و قهرمان بدنسازی و پرورش اندام باید به آن توجه کند نحوه فیگور گیری و نمایش بهتر و کاملتر بدن در مسابقات بدنسازی در هر سطح ، برای کسب مقام و ...بیا تو تفریحتصاویر و عکس های دیدنی از فیگورگیری اعجوبه های بدنسازی]]>

تصاویر و عکس های دیدنی از فیگورگیری اعجوبه های بدنسازی ،  یکی از مهمترین نکاتی که یک ورزشکار و قهرمان بدنسازی و پرورش اندام باید به آن توجه کند نحوه فیگور گیری و نمایش بهتر و کاملتر بدن در مسابقات بدنسازی در هر سطح ، برای کسب مقام و سنجش بدن خود با سایر رقبا است .

فیگور گیری را می توان به برداشت محصول یک مزرعه تشبیه کرد که کشاورز ماه ها و حتی شاید سالها برای آن زحمت کشیده است و در صورتی که برداشت محصول به خوبی انجام نشود نتنها زحمات کشاورز به چشم نخواهد آمد بلکه ممکن است این زحمات حتی به هدر رود. در این گزارش چند فیگور فوق العاده از اعجوبه های بدنسازی را برای شما انتخاب کرده ایم:

تصاویر و عکس های دیدنی از فیگورگیری اعجوبه های بدنسازی

 

بقيه در ادامه مطلب ...

تعداد بازدید از این مطلب: 5011
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 8 آبان 1393
نظرات

در دقيقه 75 محمد نوري کاپيتان پرسپوليس بالاخره دروازه مهدي رحمتي را باز کرد. اين چهل و يکمين گل نوري براي قرمزپوشان در طول دوران حضور در اين تيم است. تا پايان اين مسابقه با "ورزش سه" همراه باشيد.

در غیاب دوربین های تلویزیونی با پوشش زنده دیدار حساس پرسپولیس و پیکان آغاز می‌ شود همراه "ورزش سه" باشید.

هفته سیزدهم لیگ‌برتر، ساعت 15:15، ورزشگاه تختی تهران، تماشاگر: 10000 نفر

داور: احمد صالحی، کمک ها: حسن کامرانی فر، هادی طوسی
اخطار: هادی نوروزی 37، محمد نوری 43 و محسن بنگر 85 از پرسپولیس، فشنگچی 52 و وحید حیدریه 60 از پیکان

گل: محمدنوری (75) برای پرسپولیس

پیکان: مهدی رحمتی، آرمان قاسمی، حمیدرضا دیوسالار، وحید حیدریه، سیاوش یزدانی، امیرحسین امیری، صادق بارانی، سیدعلی حسینی، میلاد نوری (82 سوراکا)، امیرحسین فشنگچی(61 عسگری)، سعید دقیقی
سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

پرسپولیس: سوشا مکانی، میثم حسینی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، مایکل اومانا، رضا حقیقی، محمد نوری، پیام صادقیان، امید عالیشاه، هادی نورزی(86 شهاب زاهدی)
سرمربی: حمید درخشان

شرح بازی در نیمه اول:
مهمترین اتفاق بازی پیکان ـ پرسپولیس، اعتراض های مکرر به احمد صالحی داور این بازی بود که بخصوص از سوی پرسپولیسی ها انجام شد. آنها عقیده داشتند داور با سوت های پی در پی ریتم بازی را از آنها می‌ گیرد. با این حال همه انرژی قرمزها در این مسابقه برای گلزنی منجر به 3 موقعیت نه چندان جدی روی دروازه پیکان شد. تیمی که احتمالا به تک امتیاز این مسابقه راضی است چرا که یکی، دو بازیکن مهم این تیم در ترکیب حضور ندارند و از روی سکوها بازی را تماشا می‌ کنند.

نکته مهم دیگر استقبال بهتر تماشاگران از این مسابقه است، اگرچه 10هزارنفر عدد زیادی نیست اما در این برهوت تماشاچی مایه امیدواری است. البته اگر در نیمه دوم به این عدد برسیم.

دقایق حساس:
دقیقه۱۲: داور برخورد توپ درون محوطه جریمه به دست مدافع پیکان را خطا ندانست.
دقیقه 17: سعید دقیقی از مدافعان پرسپولیس عبور کرد و ضربه او با فاصله کمی از کنار دروازه سوشا مکانی به بیرون رفت.
دقیقه۲۰: نوری بهترین فرصت پرسپولیس را از دست داد، کاپیتان پرسپولیس که روی ضد حمله می توانست هم تیمی هایش را صاحب فرصت کند که با بی دقتی پاسش را درون محوطه جریمه به بیرون فرستاد.
دقیقه 22: ارسال وحید حیدریه و ضربه سر سعید دقیقی از داخل محوطه جریمه با واکنش زیبای سوشا مکانی همراه شد.
دقیقه 37: ارسال محمدرضا خانزاده از سمت راست با اشتباه مدافعان پیکان به محسن بنگر رسید که ضربه بغل پای مدافع پیش‌تاخته پرسپولیس از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت.
دقیقه 42: حرکت سریع امید عالیشاه با پاس عرضی او به پیام صادقیان همراه شد اما ضربه فنی صادقیان با فاصله کم از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 62: ضربه سر محسن بنگر روی ارسال پیام صادقیان به تور دروازه پیکان برخورد کرد.
دقیقه 65: هواداران پرسپولیس آرام آرام از بازی یکنواخت تیمشان خسته شدند و گهگاه فریادهای اعتراض آمیز در گوشه و کنار سکوها شنیده می‌ شود. سکوهایی که امروز نزدیک به 10هزار تماشاگر را در خود جای داده اند.
دقیقه 67: پیام صادقیان با اکراه زمین بازی را ترک کرد. او که قصد داشت از گوشه زمین و با گام های کوتاه بیرون برود با اعتراض هواداران دستی برای آنها تکان داد و سرعتش را زیاد کردو با طارمی دست داد و به نیمکت ذخیره ها رفت. صادقیان البته برخورد چندان صمیمی با حمید درخشان در این لحظه نداشت.
دقیقه 71: محمد نوری کاپیتان پرسپولیس با آرمان قاسمی مدافع پیکان بر سر تصاحب یک توپ درگیر شد و روی زمین افتاد. او انتظار داشت داور پنالتی بگیرد اما صالحی هیچ اعتنایی به این صحنه نکرد تا اعتراض نوری کماکان ادامه داشته باشد.
دقیقه 76: بعد از اینکه دروازه رحمتی باز شد، این دروازه‌بان به شدت به مدافعان و مهاجمان تیمش اعتراض کرد و اعتراض هایش تمامی نداشت. هواداران پرسپولیس هم علیه رحمتی شعار می‌ دادند که به همین خاطر دروازه‌بان پیکان حسابی عصبانی شده بود.
دقیقه 82: هواداران پرسپولیس به مهدی رحمتی توهین کردند. با این کار مسوولان ورزشگاه به تکاپو افتادند تا جلوی شعارها را بگیرند اما موفقیتی حاصل نشد. تراکتورسازی به دلیل توهین به تماشاگرانش به رحمتی از انجام یک بازی خانگی مقابل تماشاچی ها محروم شده است.
دقیقه 86: محسن بنگر به دلیل خطا روی سعید دقیقی در حوالی نیمه زمین کارت زرد گرفت.

شرح گل:
صفر ـ 1 (پرسپولیس): محمد نوری کاپیتان پرسپولیس روی ارسال امید عالیشاه از چپ با ضربه سر برای دومین بار در یک هفته برای پرسپولیس گل زد. نوری بعد از این گل با یک بند برای خود هدبند ساخت تا سر طلایی خود را به رخ هواداران و رقبا بکشد!

تعداد بازدید از این مطلب: 664
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 8 آبان 1393
نظرات

"ورزش سه" بزرگترين وب سايت ورزشي ايران، مخاطبان خود را به يک رقابت جذاب دعوت مي‌ کند.

شما می‌ توانید به سادگی و با دوربین موبایل از حضورتان در ورزشگاه برای ما فیلم بفرستید. پیشنهاد ما به شما، فیلمبرداری از لحظات حساس بازی ها یا حاشیه های جذابی است که شما را به سادگی تبدیل به یک گزارشگر می‌ کند. یادتان باشد چیزی که شما روی دوربین تان ثبت می‌ کنید می‌ تواند توسط صدها هزارنفر دیده شود و به اشتراک گذاشته شود.

شرکت در این مسابقه جوایز نفیسی هم دارد. 5 موبایل G3 ال جی به کسانی داده خواهد شد که بهترین تصاویر را برای ما ارسال کنند.
لازم به ذکر است که این ویدیو ها با نام گزارشگر آن فقط در سایت "ورزش سه" به نمایش خواهد درآمد.

برای ارسال ویدئوها
1- از لینک زیر اقدام نمایید:

upload.video.varzesh3.com/dorbin

2- و یا از طریق وایبر:

  09377404956

 

تعداد بازدید از این مطلب: 659
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : پنج شنبه 8 آبان 1393
نظرات

رئال مادريد با پيروزي 4-1 مقابل تيم دسته سومي کرنيا، به مرحله رقابت هاي جام حذفي اسپانيا، کوپا دل ري، راه پيدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رافائل واران، مدافع جوان، با به ثمر رساندن دو گل، ستاره تیمش در این دیدار بود. خاویر هرناندز و مارسلو دیگر گل های رئال را در این دیدار به ثمر رساندند.
همان طور که انتظار می رفت، بازی با برتری رئال آغاز کرد و واران در دقیقه 9، گل اول بازی را به ثمر رساند. ضربه کرنر خامس رودریگز، با سر مدافع فرانسوی، به گل اول بازی تبدیل شود.
این برتری تنها 10 دقیقه پایدار بود و تیم میزبان توانست به گل تساوی برسد. توپ بلندی که به محوطه جریمه رئال رسیده بود، در نهایت به مونیوز رسید و او هم بعد از پشت سر گذاشتن آربلوا، با یک ضربه محکم، دروازه کیلور ناواس را باز کرد.
اما این نتیجه هم تا پایان نیمه اول پا برجا نماند و بار دیگر واران، دروازه حریف را گشود. این بار او روی ضربه کرنر ایسکو، دروازه سگوویا را باز کرد.
تنها 5 دقیقه از نیمه دوم سپری شده بود که چیچاریتو حساب کار را 3-1 کرد. اشتباه مدافعان کرنیا، یک موقعیت را نصیب مهاجم مکزیکی کرد و او با یک شوت دقیق، گل سوم رئال را به نام خود کرد.
تلاش کرنیا برای کاهش اختلاف بی فایده بود و در مقابل این رئال بود که مارسلو در دقیقه 75، گل چهارم را به ثمر رساند. یکی و دوی ایسکو و بنزما و در نهایت ضربه ستاره اسپانیایی، با واکنش دروازه کرنیا روبرو شد اما توپ برگشتی، با ضربه مارسلو به گل تبدیل شد.
در دقایق پایانی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی با همین نتیجه 4-1 به پایان برسد.

تعداد بازدید از این مطلب: 674
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 7 آبان 1393
نظرات

بازيکنان، کادر مربيگري و جوزپ بارتومئو، رئيس باشگاه بارسلونا، امروز در مراسم عکس رسمي فصل 2014-2015 اين تيم در نوکمپ شرکت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان یک بار با لباس رسمی و یک بار نیز با لباس ورزشی عکس گرفتند :

 

 

عكس ها در ادامه مطلب ...

تعداد بازدید از این مطلب: 959
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 7 آبان 1393
نظرات

رئال مادريد امشب ساعت 22.30 به وقت ايران از دور اول کوپا دل ري، در شهر بارسلون به مصاف تيم کورنيا خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش، کنفرانس خبری کارلو آنچلوتی به پایان رسید و این مربی بر خلاف رسم معمول، ترکیب تیمش در بازی امشب مقابل کورنیا را اعلام کرد. به نسبت ال کلاسیکو، کارلتو به 7 بازیکن ثابت خود استراحت داده است.

5 بازیکن تیم دوم رئال نیز همراه کاروان این تیم به بارسلون سفر کرده اند: آلوارو مدران،هایمه سانچس،رائول ده توماس، لوکاس تورو و روبن یانیز.

ترکیب اصلی رئال بدین شرح است :

ناواس - آربلوا - کارواخال - ناچو - واران - خامس - خدیرا - ایارا - ایسکو - چیچاریتو و بنزما

تعداد بازدید از این مطلب: 1121
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 7 آبان 1393
نظرات

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس همچون سال گذشته در ورزشگاه شهيد حيدريان قم حضور پيدا کرد و به مديحه‌سرايي پرداخت.

به گزارش "ورزش سه" از قم، رضا حقیقی، هافبک پرسپولیس که شب چهارم محرم‌الحرام سال گذشته در ورزشگاه شهید حیدریان قم مداحی کرده بود، شب گذشته نیز به هیئت خادم‌الرضا قم رفت و حتی بیشتر از سال گذشته مدیحه‌سرایی کرد.

عکس‌های اختصاصی "ورزش سه" از این مراسم پیش رویتان است:

 

عكس ها در ادامه مطلب ...

تعداد بازدید از این مطلب: 886
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 7 آبان 1393
نظرات

تيم هاي حاضر در مرحله مقدماتي ليگ قهرمانان آسيا، با مصوبه سازمان ليگ مجددا از خدمات بازيکنان محرومشان بهره مند خواهند شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از رئیس تربیت بدنی نیروی زمینی، با مساعدت و پیگیری سازمان لیگ و نظر مثبت تربیت بدنی نیروهای مسلح، این احتمال وجود دارد که بازیکنانی که کارت های معافیت مساله دار داشته اند و به حضور در تیم های نظامی مامور شده اند، برای کمک به تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به باشگاه خود قرض داده شوند.

بازیکنانی مثل آرش افشین و حسین ماهینی چنین شرایطی دارند که برای تقویت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به تیم های سابق خود، پرسپولیس و فولاد قرض داده خواهند شد. بختیار رحمانی و مهرداد پولادی نیز در این جرگه قرار خواهند گرفت.

حسن پور در جمع خبرنگاران اعلام کرد: فضای همکاری خوبی بین باشگاه ها، سازمان لیگ و تربیت بدنی نیروهای مسلح حاکم است و همه می‌ خواهند برای حل این بحران گام های مثبتی بردارند.

تعداد بازدید از این مطلب: 663
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 7 آبان 1393
نظرات

سردار آزمون به دليل مسموميت، در بيمارستاني در کازان بستري شد.

 

 

 

 

بقيه در ادامه مطلب ...

تعداد بازدید از این مطلب: 999
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 7 آبان 1393
نظرات

کارلو آنچلوتي ساعتي قبل و پيش از سفر کاروان رئال به شهر بارسلون براي رويارويي با تيم کورنيا، در نشستي خبري شرکت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کارلتو در این نشست در مورد مسائل مختلف، از اظهارات بلاتر گرفته تا ال کلاسیکو و مصاف با کورنیا به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت :


بلاتر و علاقه اش به دادن توپ طلا به مانوئل نویر


کارهای بلاتر همیشه مرا به شگفتی وا می دارد.ولی چه می توانیم بکنیم؟ نمی توان دهان او را بست. او همیشه در این مورد صحبت می کند. در سالی که رونالدو کلی جام برده و گل های فراوانی زده،چه کسی شایسته تر از او برای بردن این عنوان است؟ نمی خواهم در مورد اظهارات بلاتر بیشتر از این فکر کنم.

کوپا دل ری

از این جام در فصل گذشته خاطرات خوبی داریم.می خواهیم مثل فصل گذشته پرقدرت ظاهر شویم.باید بازی با کورنیا را جدی بگیریم و همینگونه تا فینال ادامه دهیم.البته امشب می خواهم به بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند، میدان بدهم.امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم.

متحول شدن رئال

همه اعضای مجموعه رئال، یک ایده در ذهن دارند و آن هم پیروزی است. اینطور نیست که من حرفی بزنم و در عمل کار دیگری انجام شود. بازیکنانم متحد شده اند تا افتخارات بیشتری نسبت به سال گذشته کسب کنند.دیدید که پس از شکست مقابل سوسیه داد و اتلتیکو، چه تحولی در تیم ایجاد شد.

اظهارات ژاوی پس از ال کلاسیکو مبنی بر علاقه رئال به ضد حمله

این نظر فنی یک بازیکن بزرگ است.درست است که ضد حملات ما خوفناک هستند اما مقابل بارسا به خوبی کنترل توپ و میدان را نیز در اختیار داشتیم. همین عامل باعث شد بارها روی دروازه آنها خطر ایجاد کنیم.فکر نمی کنم اظهارنظر او بی احترامی به ما بوده باشد.

ال کلاسیکو یکی از ده مسابقه برتر دوران مربیگری شما بود؟

خوب بازی کردیم. مقابل لیورپول هم خوب بودیم.در حال حاضر از عملکرد تیمم راضی هستم.

کورنیا

چند بازی آنها را دیده ام. با این حال، شناخت زیادی روی آنها ندارم.این مسابقه برای آنها،بازی مرگ و زندگیست.باید به آنها احترام بگذاریم.پوشیدن پیراهن رئال، مسئولیت بزرگی را به گردن شما می اندازد. باید همه بازی ها را جدی گرفت.

تعداد بازدید از این مطلب: 853
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : داداشي
تاریخ : چهار شنبه 7 آبان 1393
نظرات

مهدي رحمتي با پيراهن تيم هاي مختلفي روبه‌روي پرسپوليس ايستاده و از اين ديدارها خاطرات متفاوتي دارد.


 به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی، بدون هیچ تردیدی از بهترین دروازه‌بان های تاریخ فوتبال ماست، مردی که با انجام 76 بازی ملی در کنار عابدزاده و میرزاپور، بهره مند از بیشترین بازی های ملی در تاریخ فوتبال ماست؛ مهدی رحمتی با پیراهن تیم های شهیدسپاسی، سپاهان، استقلال و مس کرمان روبه‌روی پرسپولیس در لیگ ایران ایستاده و پیکان پنجمین تیمی است که او رقابت برابر پرسپولیس را تجربه می‌ کند.

 

بقيه در ادامه مطلب ...

تعداد بازدید از این مطلب: 852
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1393
نظرات

تيم فوتبال پرسپوليس همه تلاش خود را انجام مي‌دهد تا براي بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا مجددا از حسين ماهيني استفاده کند.

پس از آنکه تیم فوتبال پرسپولیس به علت باطل شدن، کارت پایان خدمت حسین ماهینی، این بازیکن را از دست داد، بهروز منتقمی همه تلاش خود را به کار بست تا دست کم در لیگ قهرمانان آسیا از وجود این بازیکن بهره ببرد.

به نقل از مهر، در برنامه 90 مهدی تاج هم به این موضوع اشاره کرد و اعتقاد داشت در صورت عدم کمک به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، آنها همگی با ناکامی مطلق مواجه می‌شوند.

از این رو عصر امروز سه‌شنبه مجددا بهروز منتقمی با حضور در سازمان لیگ در این مورد با مهدی تاج جلسه‌ای را برگزار می‌کند تا با کسب موافقت سازمان لیگ و همچنین هماهنگی کامل با سازمان نیروهای مسلح، مجوز حضور قرضی حسین ماهینی در لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد قرار است این فرجه برای تیم فوتبال فولاد، دیگر نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا لحاظ شده و بازیکنانی مثل آرش افشین به صورت یار کمکی، این تیم را در آسیا همراهی کنند.

البته به گفته مهدی تاج بزرگترین مشکل در این بین موافقت تربیت بدنی حوزه نظام وظیفه است و همچنین تیم‌های نظامی که هم اکنون این بازیکنان را در اختیار دارند.

تعداد بازدید از این مطلب: 714
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1393
نظرات

آندرانيک تيموريان روز گذشته و بعد از بازي تيمش مقابل پارسه از جدايي قريب الوقوعش از استقلال حرف زد.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک تدافعي استقلال که با بازي‌هاي خوبش در فصل گذشته جايگاه ثابتي در ترکيب تيم ملي به دست آورده بود در اين فصل نتوانسته فروغ گذشته‌اش را تکرار کند و اين موضوع انتقادات کادرفني اين تيم خصوصا امير قلعه نويي را نيز در پي داشته است.

آندو تيموريان در حالي اين فصل به عدم پرداخت مطالباتش اعتراض مي‌کند که اين مساله در بين تمام بازيکنان وجود دارد و تفاوت آن با سال‌هاي گذشته در اين است که معمولا فتح ‌الله زاده بعد از چنين اعتراضاتي معمولا با فراخواندن بازيکنان ناراضي رضايت آنها را جلب مي‌کرد.

تيموريان در اين فصل تنها در چهار بازي فرصت 90 دقيقه بازي کردن را به دست آورده و در بقيه بازي‌ها بعنوان يار تعويضي يا جانشين به ميدان رفته است. هافبک تدافعي استقلال در اين فصل از مجموع 1080 دقيقه، 724 دقيقه براي آبي‌پوشان به ميدان رفته و سه کارت زرد هم دريافت کرده است.

آندو تيموريان در اين فصل هواخواهان گذشته‌اش را در هيات مديره ندارد و کادرفني هم طي بازي‌هاي گذشته اعتراض زيادي به عملکرد او داشته‌اند و با اين تفاسير بعيد نيست اين‌بار درخواستش براي جدايي از تيم بدون هيچ واکنشي به انجام برسد و شماره 14 در نيم فصل ضمن جدايي از استقلال به ليگ ستارگان قطر اضافه شود.

سرژیک تیموریان، مدیر برنامه های آندو در این رابطه به خبرنگار "ورزش سه" گفت:« صحبتهایی با مسئولین باشگاه انجام شده است. به احتمال زیاد شنبه آینده خیلی چیزها مشخص می شود.»

تعداد بازدید از این مطلب: 900
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1393
نظرات

پس از گذشت چند ماه از پايان جام جهاني برزيل، سرانجام سپ بلاتر به صورت علني اعتراف کرد که توپ طلاي جام را نبايد به مسي مي دادند.

به گزارش "ورزش سه"، رئیس فیفا که این روزها در مسکو به سر می برد تا از امکانات و نیز مراحل آماده سازی این کشور برای جام جهانی 2018 بازدید کند؛ امروز در مصاحبه ای گفت:" از اینکه توپ طلای جام جهانی را به مسی دادند شگفت زده شدم. فکر نمی کنم که حق مسی بود که این عنوان را کسب کند. اعضای کمیته انتخاب کننده، به من گفتند که ما عملکرد 10 بازیکن حاضر در جمع 4 تیم پایانی را آنالیز کردیم و در نهایت مسی را انتخاب کردیم."

لازم به ذکر است که بلاتر، بارها در محافل خصوصی عنوان داشته که توپ طلا را باید به مانوئل نویر می دادند.

تعداد بازدید از این مطلب: 1226
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1393
نظرات

سخنگوي کمسيون برنامه،بودجه و محسبات مجلس آب پاکي را روي دست فدراسيون فوتبال ريخت و گفت که مجلس نمي تواند بودجه اي را براي فوتبال در نظر بگيرد و اگر قرار باشد کاري انجام بشود بايد دولت وارد عمل شود.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که صدا و سیما حاضر نیست با شرایط فدراسیون فوتبال برای خرید حق پخش تلویزیونی کنار بیاید، حالا مدیران فدراسیون دست به دامن مجلس شده اند تا این مشکل را حل کنند. آنها می خواهند طرحی را به مجلس شورای اسلامی ببرند تا برای خرید حق پخش تلویزیونی برای صدا و سیما ردیف بودجه تعیین کنند.

با این حال غلامرضا کاتب به "ورزش سه" گفت که این مساله شدنی نیست: اول این را باید بگویم که در مورد مسائلی که بحث اختصاص بودجه وجود دارد، مدیران فدراسیون فوتبال نمی توانند طرحی به مجلس ارائه دهند. اگر قرار باشد بودجه ای برای خرید پخش در نظر گرفته شود دولت باید لایحه ای به مجلس بفرستد و در آنجا مجلس یا این مساله را تایید کند و یا تکذیب. برای لایحه های درخواستی از طرف دولت، اعضای مجلس شورای اسلامی جلسه تشکیل می دهند و در مورد تایید یا رای آن لایحه رای می دهند.

او ادعا می‌کند مجلس نمی‌تواند هیچ کمکی به فوتبال کند: ما از نظر این که مدیران صدا و سیما را مجاب به پرداخت حق پخش کنیم یا مثلا با صدا و سیما مذاکره کنیم هیچ کاری از دستمان برنمی‌آید. دلیلش هم این است که قانون به ما اجازه این کار را نمی دهد.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت که دولت باید مشکل فوتبال را حل کند: همانطور که گفتم ما قانونا نمی توانیم کاری برای فوتبال بکنیم و بهتر است دولت این مشکل را حل کند. خدا راشکر ورزش وزیر دارد و او باید با رییس صدا و سیما جلسه بگذارد و مشکل حق پخش را حل کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 1214
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1393
نظرات

وقتي سريال 50 قسمتي يا3600 دقيقه اي کلاه پهلوي 20 ميليارد تومان آب مي خورد بيش از300 مسابقه فوتبال در سال هم 36000 دقيقه آنتن را پُر مي کند. آيا مطالبه کمتر از 10 برابر کلاه پهلوي گزاف است؟

 

سایت عصر ایران به قلم مهرداد خدیر نوشت :
شامگاه 5 آبان 93 صدها هزار و شاید میلیون ها ایرانی پای برنامه تلویزیونی 90 نشستند تا ببینند فرجام مناقشه بر سر حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال چه می شود و موضع این برنامه و شخص مجری محبوب و سرشناس آن چیست.

آشکار بود که عادل فردوسی پور دشوارترین شب اجرای خود را طی 15 سالی که از عمر برنامه 90 می گذرد تجربه می کند. دل او با فوتبال و حق فوتبالی ها و مطالبه فدراسیون از صدا و سیما بود و هست اما مشخص بود که محظور دارد اگر چه محذور نباشد (او را بر حذر نداشته باشند).

هر چه باشد برای صدا و سیما کار می کند و نسبت 90 به جعبه جادو مثل ماهی به ظرف آب است خاصه این که به تعبیر خود عادل «پلانِ بی» یا «گزینه جانشین» هم در کار نباشد و همه می دانیم که رسانه دیداری – شنیداری رسمی که اصرار دارد خود را با واژه «ملی» توصیف کند انحصاری است هر چند که دیگر بی رقیب نیست.

گزارش فردوسی پور از نتیجه جلسه رییس فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه ها با رییس سازمان صدا و سیما البته دقیق نبود چون اظهارات دیگر حاضران از بی نتیجه بودن جلسه و تاکید طرفین بر مواضع قبلی حکایت می کند حال آن که مجری 90 از احتمال توافق تا پایان هفته خبر می داد.

موضوع نظر سنجی هم نه درباره این که مردم حق را به کدام سو می دهند که در سنجش علایق ایرانیان به یکی از دو باشگاه لیگ اسپانیا بود!

 

شبی که تلویزیون به نظر سنجی درباره خود تن نداد!

 

احتمالا مدیریت رسانه ملی از شدت علاقه ایرانیان به خود آگاه است که نیازی ندید نظر سنجی کند! فردوسی پورالبته هم به آن خبر و هم به این نظرسنجی و هم به گزارش یک سویه در دفاع از صدا و سیما تن داد اما با همه اینها این را هم اعلام کرد که تنها اگر مشکل اجازه ورود دوربین سیما به ورزشگاه ها حل شود برنامه 90 شنبه آینده پخش می شود و اگر نه 90ی در کار نخواهد بود.

حال سوال این است که آیا 90 به سرنوشت برنامه «هفت» دچار می شود و همان گونه که فریدون جیرانی جای خود را به دیگری – گبرلو- داد اما هفت تعطیل نشد، اینجا هم یکی دیگر را به جای عادل می نشانند و 90 را به هر قیمت روی آنتن می برند یا هویت 90 به ضبط مسابقات بستگی دارد و بدون آن امکان پخش نیست؟

تفاوت 90 با «هفت» اما تنها در وابستگی برنامه به مجری آنها نیست. در برنامه « هفت» فیلمی هست که بررسی کنند اما 90 بدون فیلم بازی چی را می خواهد تحلیل و حاشیه پردازی کند؟

ضمن این که 90 را با فردوسی پور می شناسیم و یکی دو برنامه که مزدک میرزایی اجرا کرد در خاطر کسی نمانده است.

اگر واقع بین باشیم باید شرایط فردوسی پور را درک کنیم و خیال نکنیم که او می توانست آشکارا علیه سازمان متبوع خود موضع بگیرد. چون این اتفاق نه در صدا و سیما که در هیچ رسانه دیگر هم رخ نمی دهد.

اگر منفی نگر باشیم می توانیم خرده بگیریم چرا به آن فیلم سفارشی تن داد و چرا صراحتا حق رابه جانب فدراسیون نداد و اگرنه، از رویکرد نهایی 90 استقبال کنیم که ادامه پخش 90 را به توافق دو طرف منوط کرده تا کفه  فدراسیون سنگین تر شود.

همراه بردن مدیران باشگاه ها به جام جم و اعزام مهدی تاج به برنامه، دو اقدام هوشمندانه علی کفاشیان بود تا نشان دهد در این مناقشه تنها نیست و حق پخش را برای خودش نمی خواهد و نمایش این تصاویر نیز موثر بود.

عادل فردوسی پور یا مهدی تاج اما می توانستند یک مثال ساده بزنند تا همه متوجه شوند. آن مثال ساده این است: سریال 50 قسمتی کلاه پهلوی 20 میلیارد تومان برای تلویزیون آب خورد.

اگر هر قسمت سریال کلاه پهلوی را 72 دقیقه در نظر بگیریم با توجه به 50 قسمت، 3600 دقیقه از آنتن سیما را پُر کرده است. مطابق آمار مهدی تاج، تعداد مسابقات لیگ برتر فوتبال 240 مورد و مسابقات جام حذفی و لیگ یک هم که پخش می شد حداقل 60 بازی بوده است.  اگر هر مسابقه را با توجه به قبل و میان برنامه و دیگر برنامه هایی که با استناد به آنها ساخته می شود دو ساعت یا 120 دقیقه در نظر بگیریم 300 برنامه فوتبال 36000 دقیقه از آنتن سیما را در سال پُر می کند. یعنی 10 برابر کلاه پهلوی. وقتی تولید و بیننده 10 برابر یک سریال است چرا باید عایدی آن به همان نسبت نباشد؟

به بیان دیگر صدا و سیما برای سریال 50 قسمتی یا 3600 دقیقه ای 20 میلیارد تومان هزینه می کند و برای 36000 دقیقه فوتبال(10 برابر) می خواهد همان رقم را بپردازد؟

در گزارش 90 سراغ آبخوری ورزشگاه ها و لباس ورزشکاران و موارد دیگر رفتند تا ثابت کنند فوتبال ایران حرفه ای نیست و حال که حرفه ای نیست حق پخش حرفه ای هم نباید بخواهند! مثل این که دوربین را برداری وسط یک کنسرت بکاری و بگویی این که موسیقی نیست، صدایی ندارند و مگر مثل فلان خواننده غربی می خوانند که ما پول بدهیم؟!

  حرف فدراسیون وسازمان لیگ روشن است. می گویند می خواهید پخش کنید پول آن را بپردازید. همین! صدا و سیما اما آسمان و ریسمان می بافد. یک روز موضوع را امنیتی می کند، روز دیگر می گوید این لیگ کیفیت ندارد، روز سوم بهانه می آورد که پخش نکنیم اسپانسرها ازباشگاه ها حمایت نمی کنند چون آگهی آنها دیده نمی شود و فدراسیون هم پاسخ می دهد یا می تواند بدهد: مگرهر تئاتر و کنسرت و سخنرانی را مستقیما پخش می کنید؟

 مسوولیت ارزیابی کیفیت لیگ هم با صدا و سیما نیست. کما این که درباره کیفیت مذاکرات مجلس نظر نمی دهند و تنها پخش می کنند. این که آگهی ها ادامه پیدا می کند یا نه نیز مشکل باشگاه هاست و فدراسیون و باز به صدا و سیما ربطی ندارد.
 
در دنیای امروز هزار میلیارد تومان بودجه سالانه برخی کشور هاست ولی صدا و سیما مدام می نالد که کم است. دولت به ما پول بدهد تا به فدراسیون بدهیم!

ارزیابی ها اما نشان می دهد که سازمان صدا و سیما با تورم نیرو روبه روست و مشکل آن نه بر سر پروژه ها که به خاطر تامین حقوق و مزایای هزاران نفری است که درباره بهره وری و بازدهی آنان نظرات مختلفی وجود دارد.

 فدراسیون می تواند در گام های بعدی گزینه پخش بازی ها ازطریق سایت را نیز بیازماید و چندان که تصور می شود دست آن بسته نیست.

برنامه 90 دوشنبه 5 آبان 93 را به خاطر بسپارید. نه به این خاطر که شاید آخرین برنامه- یا آخرین با اجرای عادل فروسی پور- باشد که به این دلیل که رسانه ای که درباره عالم و آدم نظر می دهد حاضر نشد موضع خود را موضوع نظر سنجی کند و ترجیح داد مردم تنها در این باره نظر دهند که رئال را بیشتر دوست دارند یا بارسا را!

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1280
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1393
نظرات

رئيس فدراسيون فوتبال ايران اعلام کرد که براي رفع مشکل حق پخش پيشنهاد تاسيس يک شبکه تلويزيوني را داده است!

 


 

به گزارش "ورزش سه"، ایجاد یک شبکه خصوصی برای پوشش مسابقات فوتبال، ایده ایست که برای مقابله با رفع مسئولیت تلویزیون در موضوع حق پخش به ذهن کفاشیان رسیده و البته کاملا غیرعملی به نظر می رسد . اگرچه کفاشیان می گوید : فدراسیون فوتبال به صدا وسیما اعلام کرده است حاضر است شبکه فوتبال راه اندازی کند و خودش هزینه های این شبکه را پرداخت کند و هزینه های صدا و سیما و بودجه این سازمان را نیز بدهد!

«علی کفاشیان» روز سه شنبه در سفر به شهرکرد در گفت وگو با ایرنا در پاسخ به این سوال که آیا شبکه های ورزشی الجزیره و دبی اسپرت برای پخش مستقیم فوتبال ایران اعلام آمادگی کرده اند، افزود: این دو شبکه ورزشی خارجی برای پخش فوتبال ایران اعلام آمادگی کرده اند. اما سازمان صدا و سیما حضور این شبکه ها را غیرقانونی اعلام کرده است.

وی گفت: فدراسیون فوتبال تاکید دارد، درآمدهای ناشی از پخش مسابقات باید در یک سبد قرار گیرد و بین این فدراسیون و صدا و سیما تقسیم شود و در این رابطه نیز برای پخش مستقیم، پیشنهادهای مختلفی داده شده است.

به گفته وی صدا و سیما پیشنهادی را قبول نکرده و پخش مستقیم لیگ فوتبال در حال حاضر در بلاتکلیفی است

 

تعداد بازدید از این مطلب: 921
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1393
نظرات

ستاره فوتبال ايران در دهه 70 با يک نظريه جديد وارد صحنه مي شود ...

خداداد عزیزی یکی از اسطوره های فوتبال ایران و یکی از فوتبالیست هایی که چه در زمان بازی کردن و چه در زمانی که مربی بود همیشه به واکنش های تندش مشهوربود اگرچه هنوز هم نزد مردم محبوب است مرد ناآرام و صادق فوتبال ایران چاره درست شدن این فوتبال را آتش می داند!

مصاحبه جذاب، جنجالی و خواندنی امید رحیمی خبرنگار ورزش سه با خداداد عزیزی را بخوانید.

تویکی از اولین آدمهایی بوده که لقب یاغی به پیشانی ات چسبید .

در فوتبال ما هرکسی که شکایت کند،به ظلمی که به او می شود اعتراض کند یاغی است.در زمان قاجار یا نادر شاه هم اگر رییس قبیله یا یک طایفه یا یک شخصی به حقشان اعتراض می کردند شورشی محسوب می شدند.مثلاً ستارخان یا باقرخان وقتی می آیند به حقشان اعتراض کنند و حرف حق را می زنند می گویند یاغی هستند الانم هرکسی برای گرفتن حقش بجنگد و حرف بزند یاغی است.

مثل آقای مایلی کهن؟

خب ایشان سالم است اگر هم گاهاً حرف می زند به خاطر نا سالمی های فوتبال است.

البته ایشان بیشتر از گاهاً حرف می زند؟

خب من همه حرفهای ایشان را قبول ندارم اما کلاً آدم سالمی است.

اما ادمهای زیادی هم داریم که به ارامش شان مشهورند .

خب حسین فرکی آدم آرامی است و البته خوب و سالم کریم باقری هم همینطور است مهدوی کیا هم جز افراد آرام خوب فوتبال است البته شاید کسانی دیگر هم باشند که من آشنایی ندارم البته این اصلاً ربطی به فرهنگ ندارد.

بقيه در ادامه مطلب ...

تعداد بازدید از این مطلب: 964
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1393
نظرات

اميدهاي اتلتيکومادريد خود را آماده بازي با رئال مي‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، بوکسی یومبا هم تیمی عزت اللهی با انتشار این تصویر در صفحه اینستاگرامش خبر از یک هفته ویژه برای بازی مقابل رئال داده است.

یومبا نوشته: آمادگی اساسی برای برای بازی یکشنبه هفته آینده در دربی مقابل رئال مادرید.

عزت اللهی در این عکس با علامت پیروزی - به سبک خودش - قابل مشاهده است .

تعداد بازدید از این مطلب: 1081
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1393
نظرات

در حالي که صحبت هايي از برکناري وينگادا و سرمربي جديد براي تيم اميد به گوش مي رسد، نام دو گزينه به نظر جدي تر به نظر مي رسد.

1-یحیی گل محمدی

یحیی عملکرد خوبی در تیم نفت تهران داشته و کار با جوانان را خوب بلد است. از سویی او یک مربی آرام و بی حاشیه است و به دلیل سابقه بازی ملی و حضور در میادین بین المللی از نگاه کمیته فنی می تواند گره کور صعود تیم ملی امید را به المپیک بازکند. اگر چه کارنامه این فصل او در تیم ذوب آهن خیلی قابل دفاع نیست اما ذوب همواره خوب بازی کرده و این روزها در حال بازگشت به روزهای اوج است.

شاید برایتان جالب باشد که باشگاه ذوب آهن هم اعلام کرده در صورت نیاز تیم ملی ملی امید مخالفتی با حضور یحیی در تهران ندارد. اما تا اخراج نهایی وینگادا هیچ مذاکره ای با این مربی انجام نخواهد شد.

راوی می گفت باشگاه ذوب آهن یکی دو مربی سرشناس را مد نظر دارد که در صورت جدایی یحیی بلافاصله با آنها وارد مذاکره خواهد شد.

2- کرانچار

اعضای کمیته فنی بر این عقیده اند با توجه به فرصت کمی که تا شروع بازی های مرحله مقدماتی المیپک در آسیا مانده مربی خارجی نمی تواند برای تیم ملی امید مفید باشد مگر مربی خارجی که از فوتبال ایران شناخت کافی داشته باشد.

حبیب کاشانی در صورتی که با یحیی بر سر هر مسئله ای به توافق نرسد کرانچار را پیشنهاد خواهد داد، مربی خارجی که کارنامه اش در فوتبال ایران قابل دفاع است و از تجربیات بین المللی خوبی برخوردار است و از همه مهمتر رابطه بسیار خوبی با حبیب کاشانی دارد. تنها باید منتظر ماند و دید که آیا او با توان مالی فدراسیون فوتبال کنار خواهد آمد یا نه.

تعداد بازدید از این مطلب: 1191
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1393
نظرات

لوئيس سوارز، مهاجم تيم ملي اروگوئه، علي رغم فصل درخشاني که با ليورپول سپري کرد، در فهرست اوليه نامزدهاي توپ طلا قرار نگرفت.

 

به گزارش "ورزش سه"، سوارز فصل گذشته 31 گل برای لیورپول به ثمر رساند و کمک کرد تا قرمزها در لیگ برتر به عنوان نایب قهرمانی برسند. او با این تعداد گل توانست کفش طلای فوتبال اروپا را به دست بیاورد.
اما فیفا تصمیم گرفت به دلیل حادثه ای که سوارز در جام جهانی رقم زد و جورجیو کیه لینی، مدافع تیم ملی ایتالیا را گاز گرفت، او را درفهرست 23 نفره توپ طلا قرار ندهد.
دیگر غایب مهم این فهرست، فرانک ریبری، ستاره بایرن مونیخ است که سال گذشته در رتبه سوم بهترین بازیکنان سال قرار گرفت. روبرت لواندوفسکی، آرتورو ویدال، میرالم پیانیچ و لوکا مودریچ هم در این فهرست جای ندارند. ناکامی فصل گذشته بارسا هم باعث شد تا بازیکنان مانند دنی آلوس، جرارد پیکه و سرخیو راموس هم در فهرست جایی نداشته باشند.
وین رونی، رابین فن پرسی، سرخیو آگوئرو، آرون رمزی و نمانیا ماتیچ هم ستاره های لیگ برتری هستند که در فهرست 23 نفره توپ طلا نامی از آنها دیده نمی شود.
سال گذشته کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید توپ طلای بهترین بازیکن سال را از آن خود کرد و امسال هم شانس زیادی برای برنده شدن دارد.
فیلیپ لام، مانوئل نویر، تونی کروس و توماس مولر، ستاره های تیم ملی آلمان، هم که نقش زیادی در قهرمانی این تیم در جام جهانی ایفا کردند، امید به کسب این جایزه دارند.
لیونل مسی هم اگرچه در رقابت های باشگاهی درخشش سال های گذشته را نداشت اما نمایش های خوبش در جام جهانی، او را در بین کاندیدهای اصلی قرار می دهد.

فهرست 23 نفره: گرت بیل، کریس رونالدو، کریم بنزما، لیونل مسی، تیبو کورتوا، ادن هازارد، دیگو کاستا، آنخل دی ماریا، یحیی توره، ماریو گوتسه، زلاتان ابراهیموویچ، آندرس اینیستا، تونی کروس، فیلیپ لام، خاویر ماسکرانو، توماس مولر، مانوئل نویر، پل پوگبا، سرخیو راموس، آرین روبن، خامس رودریگز، باستین شواین اشتایگر

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1376
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : داداشي
تاریخ : سه شنبه 6 آبان 1393
نظرات

فيفا فهرست 10 نفره نامزدهاي بهترين مربي سال را اعلام کرد که در آن نام مربياني مانند يواخيم لوو، کارلو آنچلوتي، پپ گوارديولا و ژوزه مورينيو هم ديده مي شود.

به گزارش "ورزش سه"، لوو که توانست با تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی شود، شانس زیادی برای کسب این جایزه دارد. البته کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال که با این تیم به لا دسیما رسید و لوئیس فان خال، سرمربی سابق تیم ملی هلند هم شانس بالایی دارند. برنده نهایی روز 12 ژانویه 2015 در زوریخ معرفی خواهد شد.
فهرست 10 نفره نامزدهای بهترین مربی سال 2014:کارلو آنچلوتی، آنتونیو کونته، پپ گواردیولا، یورگن کلینزمن، یواخیم لوو، مانوئل پیگرینی، ژوزه مورینیو، الخاندرو سابه یا، دیگو سیمئونه، لوئیس فان خال

تعداد بازدید از این مطلب: 1122
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود